Conversie optimalisatie

Hoe zorgt u ervoor dat een bezoeker uiteindelijk een klant wordt?
Conversie optimalisatie richt zich op het optimaliseren van knelpunten die naar voren komen uit web analytics informatie, ontwerp keuze en huidige usability van de website. Door de juiste aanpassingen te maken op uw website en te testen welke varianten van een landingspagina beter converteert, kunt u uw online winst verhogen.
 
Voordelen van conversie optimalisatie
Meer conversies zonder meer advertising uitgaven
Verbetering van uw return of investment (ROI)
Waarde per conversie vergroten
Wekelijkse en/of maandelijkse rapportage
 
Onze Werkwijze
Doormiddel van een analyse waaronder de statistieken van uw website en onze eigen kennis en ervaring kunnen wij antwoorden formuleren op onderstaande vragen en een optimalisatietraject starten.
 
Wat is de huidige conversiepercentage?
Wat zijn de minst presterende pagina’s?
Hoe kan de usability verbeterd worden
Welke onderdelen kunnen getest worden?
Waar verlaten bezoekers het bestelproces?
 
Geïnteresseerd in een conversie optimalisatie? Neem contact met ons op.